Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

"Τελευταία Προσπάθεια"

Μόλις και μετά βίας
κατόρθωσα
να πείσω τα βλέφαρά μου να κουνηθούν.
Να ζωντανέψουν.

Κοίταξα τα ρητιδιασμένα χέρια
τ'άσπρα μου μαλλιά
το γέρικο ανήμπορο κορμί

Προσπάθησα να κινηθώ,να σηκωθώ
όμως τα κόκκαλά μου ανέβαλαν
αυτή την ιεροτελεστία

Δεν έφταιγε το αναπηρικό καροτσάκι
ούτε τα πολύχρωμα διάχυτα σωληνάκια.
Πολύ περισσότερο η θέλησή μου
στο βάθος των γεγονότων
στο βάθος του γήρατος.

Προσπάθησα να φωνάξω,να διαμαρτυρηθώ
μα τα αφυδατωμένα,μουδιασμένα
χωρίς κίνηση χείλη μου
δεν υπάκουσαν,δεν σάλεψαν.

Συγκράτησα τις υγρές μου κόρες
να μην καλύψουν τις
λακκούβες του προσώπου μου
και πλημμυρίσουν
με την ελπίδα που τη φοβόμαστε
και μας τυρρανά
έψαξα
να βρω όλη τη δύναμη
για να ουρλιάξω
Που είναι ;
Που είναι ;
Που είναι
Η ΕΞΟΔΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons LicenseΑυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Ελλάδα.