Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

"Δέσμιος Φιλίας"

Είμαι εχθρός της Δημοκρατίας
Είμαι εχθρός της ελεύθερης σκέψης
Εχθρός του νου.
Σε αναγκάζω να κάνεις πράγματα
που δεν θέλεις
όταν δεν το καταλαβαίνεις.
Σε ξεφτιλίζω
Σε υποβιβάζω
Σε πλάθω
Σε δημιουργώ
Σε καθηλώνω
Έτσι είμαι...
Έτσι υπάρχω...
Σου κλέβω όλη την ενέργεια και τη σκέψη
όλη τη πράξη
σε οδηγώ στο περιθώριο
σε οδηγώ στην απομόνωση.
Είμαι λασπολόγος
διαστρεβλωτής της αλήθειας και της
ορθής της κρίσης.
Είμαι το κατακάθι που σε τραβάει μαζί του στον πάτο.
Ο αόρατος κρίκος της αλυσσίδας
περασμένος σαν θηλιά γύρω από το λαιμό σου.
Το ενοχλητικό το έντομο που δεν έχεις τη δύναμη να διώξεις
γιατί στην έκλεψα και αυτή.
Σ'αρέσει η βρωμιά μου
Σ'αρέσει που ζω στο σαλόνι,στη κρεβατοκάμαρα,στη κουζίνα σου
Σ'αρέσει που ζω μέσα σου...
Καλώς ήρθες στο κόσμο του θεάματος
Καλώς ήρθες στο κόσμο της τηλεόρασης
Μην στέκεσαι...
Πέρασε μέσα...
Είμαι...ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons LicenseΑυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Ελλάδα.