Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

"Ανθρώπινη Ενέργεια"

Στο εργαστήριο των σπλάχνων μου
παρασκευάζω μια ουσία
χίλιες φορές πιο δυνατή
από οποιαδήποτε
χημική
νόμιμη ή παράνομη εξάρτηση.
Ένα σπινθηροβόλο μείγμα
έκρηξης,ευτυχίας
δικαίωσης,επιτυχίας
ελευθερίας,έρωτα
Εύφλεκτη,δυναμική
ατόφια,αληθινή.
Έτοιμη
να
πυρπολήσει τ'αμπάρια της ψυχής μου
τα όργανα του κορμιού μου
τις ενδείξεις των συναισθημάτων μου
τους αισθητήρες του εγκεφάλου μου
την ταλάντωση της καρδιάς μου
τη ροή του αίματος μου
το κοκκίνισμα στα μάγουλά μου...
Παρόλο που ενεργοποιεί δειλά δειλά
το αίσθημα της ντροπής
σαν παραδέχομαι
και παραδίνομαι
στον εθισμό και στη γοητεία της.
Στο εργαστήριο των σπλάχνων μου
παρασκευάζω μια ουσία...
ΚΑΥΛΑ
το όνομα αυτής


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons LicenseΑυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Ελλάδα.