Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

"Ο Άλλος μου Ευατός"

Χάνω τη γη κάτω απ'τα πόδια μου !
Ο κυνισμός
με κάνει έρμαιο
της ελπίδας μου.
Δεν...
Διακρίνω χρώματα
Λουλούδια που ανθίζουν
Χαμόγελα που συναντιούντε
Η σιωπή είναι πιο εκκοφαντική από
τη φασαρία
της αστικής σου
ύπαρξης
Δεν...
Επιδίωκω να σε πείσω
Σιχαίνομαι τη παρουσία σου
στο αρρωστημένο
περιβάλλον
που μου επέβαλες.
Δεν...
Ανατρέχω σε γραμματική,γεωμετρία,μαθηματικά
Άχρηστες τέχνες
Τεχνητά κατασκευασμένες
για το συμφέρον
της επιβίωσης.
Δεν...
Επιδιώκω να μ'ακούσεις
Σιχαίνομαι τη στείρα
γνώση
και τη
γνώμη σου
που προσπαθείς υπόγεια
μ'αυτή να με παντρέψεις.

Γι' αυτό πάντοτε θα συναντάς
τον άλλο μου ευατό.

Τον κουβαλάω συνεχώς μαζί μου
Την εφεδρική μου κάλυψη
Για κάτι περιπτώσεις σαν και ΣΕΝΑ !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons LicenseΑυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Ελλάδα.